Custom made-ul se învață de la KUMA via ale sale colecții pentru spaţii publice
Lifestyle

Custom made-ul se învață de la KUMA via ale sale colecții pentru spaţii publice

Ce căutam eu în dimineața zilei de 27 septembrie la Domenii Plaza Hotel? Păi, o atmosferă relaxantă în care să descopăr, alături de mulți alți invitați – colegi de breaslă, secretele custom-made pentru lavoare și blaturi, atuul colecțiilor KUMA pentru spațiile publice.

Ok, nu sunt eu mare expertă în amenajări interioare, dar ce-i frumos și-mi inspiră calitate trebuie spus în voce tare. KUMA România este compania daneză care oferă facilități de producție pe piața locală încă din 1998, oferind soluții personalizate pentru spații de birouri, comerciale, proiecte rezidențiale, spaţii medicale, educaționale, comerciale.

Deci: KUMA este specializată în producerea de lavoare de băi „custom made” și deține (atenție!) un portofoliu de peste 80 de forme de bol de lavoar, 10 grupe de materiale și peste 75 de culori. Absolut fantastice sunt și blaturile de bucătării/office/recepții, glafurile pentru ferestre/balcoane, conceptele SPA și mobilierul modular marca Nordline pentru băi și bucătării.

 

KUMA se traduce prin viziune nordică, design minimalist, emoție încorporată, tehnologie avansată, calitate sigură, utilitate maximă, conceptul KUMA – custom made fiind menit să îndeplinească orice criteriu legat de o amenajare optimă a spaţiilor publice.

“Este un trend în ultima perioadă să oferi spaţii de utilitate publică, cu băi moderne, prietenoase, confort maxim în care să te simţi ca într-un SPA, fie că eşti într-o clădire de birouri, la mall, la şcoală sau la spital. Şi în hoteluri au început să se aplice aceste principii, bugetele mari dedicate recepţiilor fiind mutate către camere şi mai ales către băi care, odinioară, erau amenajate cu bugete foarte mici. Clienţii finali au devenit mult mai pretenţioşi, iar satisfacţia şi confortul acestora sunt aduse acum pe primul plan, generând atenţie şi investiţie sporite către zona de băi.” – Camelia Olesen, director executiv KUMA.

Ce mi-a mai atras atenția? Produsele KUMA sunt destinate în special exportului (cca 80% din producţie merge către piaţa nordică-Scandinavia), iar 20% către piaţa autohtonă. Nu-i puțin lucru! Chiar nu!

La noi în ţară, printre principalele proiecte care au ales brand-ul KUMA se numără lanţuri hoteliere de 4 şi 5 stele (Continental, Novotel, Ibis, Ramada, Golden Tulip, Park Inn), mall-uri (Băneasa Shopping Center, Sun Plaza, City Park, Promenada, Carrefour), complexe rezidenţiale şi de birouri (Willbrook-Glass House, Uppground Town, Floreasca Park, Globalworth-Bucharest One, The Bridge), stadioane (CFR Cluj, Arena Naţională), terminalul nou din cadrul Aeroportului Otopeni etc.

Produsele KUMA pot fi găsite în showroom-uri specializate pe băi cu reţea în toată ţara precum Delta Design, Romstal, Piastrelle, Bravo Group, Pazo Group, Ambient, Euroinstal, dar şi în magazine mici, exclusiviste din ţară, specializate pe băi şi bucătării precum: Conrep Braşov, Novoambient Oradea, Mishu Constanţa, Prodomus Galaţi, Negro Construct Târgu Mureş.

Pe data de 19 octombrie 2017, KUMA îşi va prezenta cele mai noi soluţii de design în cadrul SCHOOL + HOSPITAL .

Be different. Choose design. Choose KUMA

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *